Skorzystaj z naszej wyszukiwarki usług:

Case study PwC – NanoShadow – rekutacja na praktyki nowej generacji

Fun Hunters (brand of Develor) została zaproszona od opracowania i realizacji wyjątkowego projektu łączącego angażujące gry i solidne narzędzia rekrutacyjne dla efektywnego przeprowadzenia projektu rekrutacyjnego do zespołu audytu w PwC oraz kreowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy.

 

Cele projektu:

  • Employer branding – pokazujący, że PwC jest OK i audyt jest OK
  • Wprowadzenie innowacyjnej, wyróżniającej na rynku formy rekrutacji – gry
  • Efektywna metodologia oceny kompetencji potencjalnych pracowników audytu – stażystów

Korzyści dla uczestników:

  • Poznanie PwC od środka
  • Poznanie nowych ludzi (innych kandydatów i pracowników PwC)
  • Wzbogacenie wiedzy o specyfice pracy audytorów
  • Przeżycie pasjonującej przygody

Przygotowanie koncepcji

W tej części zarekomendowaliśmy klientowi stworzenie gry rekrutacyjnej zawierającej intrygującą fabułę zbudowaną wokół firmy NanoShadow – fikcyjnego klienta PwC, która zostanie wykorzystana na każdym etapie wydarzenia dla budowania ponadprzeciętnego doświadczenia kandydata.

 

Promocja wydarzenia

W fazie promocji projektu powstała fikcyjna firma Nanoshadows wraz ze stroną internetową, profilem FB jej kontrowersyjnego prezesa i szeregiem działań na portalach, w radio studenckim i i innych mediach m.in. krótkie zadania/testy.

 

Przygotowanie metodologii i asesorów

We współpracy zespołem audytu klienta opracowaliśmy zestaw 4 zadań rekrutacyjnych oddających specyfikę pracy audytora m.in. rozmowa z klientami, czy analiza błedów w fakturach.
Ponadto pod istniejący model kompetencyjny opracowaliśmy karty zachowań i oceny kandydatów.
Dla zwiększenia doświadczenia kandydatów przygotowaliśmy także zestaw mniejszych zadań fabularnych nawiązujących do zagadki Nanoshadows i zbliżonych do wyzwań spotykanych w popularnych w ostatnich latach escape room (pokojach zagadek).

 

Gra/event rekrutacyjny

W event rekrutacyjny zostało zaangażowanych ponad 30 pracowników klienta, uczestnicy w dwóch turach – porannej i popołudniowej mieli okazję wziąć udział w grze – fikcyjnym audycie Nanoshadows i rozwiązaniu zagadki malwersacji w tej firmie.

Referencje

PARTNERZY

KONTAKT