Case study PwC – NanoShadows – rekutacja na praktyki nowej generacji

Przygotowanie koncepcji

W tej części zarekomendowaliśmy klientowi stworzenie gry rekrutacyjnej zawierającej intrygującą fabułę zbudowaną wokół firmy NanoShadow – fikcyjnego klienta PwC, która zostanie wykorzystana na każdym etapie wydarzenia dla budowania ponadprzeciętnego doświadczenia kandydata.

 

Promocja wydarzenia

W fazie promocji projektu powstała fikcyjna firma Nanoshadows wraz ze stroną internetową, profilem FB jej kontrowersyjnego prezesa i szeregiem działań na portalach, w radio studenckim i i innych mediach m.in. krótkie zadania/testy.

 

Przygotowanie metodologii i asesorów

We współpracy zespołem audytu klienta opracowaliśmy zestaw 4 zadań rekrutacyjnych oddających specyfikę pracy audytora m.in. rozmowa z klientami, czy analiza błedów w fakturach.
Ponadto pod istniejący model kompetencyjny opracowaliśmy karty zachowań i oceny kandydatów.
Dla zwiększenia doświadczenia kandydatów przygotowaliśmy także zestaw mniejszych zadań fabularnych nawiązujących do zagadki Nanoshadows i zbliżonych do wyzwań spotykanych w popularnych w ostatnich latach escape room (pokojach zagadek).

 

Gra/event rekrutacyjny

W event rekrutacyjny zostało zaangażowanych ponad 30 pracowników klienta, uczestnicy w dwóch turach – porannej i popołudniowej mieli okazję wziąć udział w grze – fikcyjnym audycie Nanoshadows i rozwiązaniu zagadki malwersacji w tej firmie.

PARTNERS

CONTACT

KONTAKT

Fun Hunters brand of
Develor Polska Sp. z o. o.
Al. KEN 98/12
02-777 Warszawa
(22) 243 29 45
Zuzanna Roszak
Project Manager
Tel: 668 826 775
E-mail: zuzanna.roszak@funhunters.pl