Innowacyjna formuła bazująca na możliwości „switchu”, czyli zamiany ról w procesie obsługi klienta. Uczestnicy wcielą się w rolę gości oraz obsługi hotelu w realnej sytuacji! Nasze szkolenie to unikalne doznanie i doświadczenie wpływu jakości serwisu na zadowolenie klienta.

Informacje:

  • Optymalne dla grup: 10-60 osób
  • Forma : indoor/outdoor
  • Czas: 1-2 dni

Korzyści

  • szkolenie kompetencji obsługi klienta (wewnętrznego i zewnętrznego) w formie nauki przez doświadczenie
  • realizm sytuacji – szkolenie nawiązuje do autentycznych sytuacji z pracy zespołu
  • możliwość spojrzenia z perspektywy klienta oraz dostarczającego usługę
  • nietypowa forma szkolenia, która pod pretekstem zabawy doskonale uczy

Wyobraź sobie niewielki, klimatyczny hotel, do którego docierasz wraz ze swoją grupą na kolejne nudne szkolenie.

Już na samym wstępie macie wrażenie, że witający was manager hotelu wygląda jak brat bliźniak Mariusza z księgowości, który nie mógł z wami pojechać ze względu na delegację. Recepcjonistki do złudzenia przypominają Asię i Monikę z marketingu, które nie dotarły na szkolenie ze względu na chorobę. Gdyby nie boye hotelowi podobni do chłopaków z finansów, pomyślelibyście, że to może jedynie dziwny zbieg okoliczności…

Tak rozpoczyna się nasze szkolenie z zakresu rozwoju kompetencji orientacja na klienta, podczas którego uczestnicy podzieleni na dwa zespoły raz znajdą się po stronie pracowników hotelu, a następnie po tytułowym „switchu” – zamianie ról – wymagających gości hotelowych.

W ramach swoich obowiązków „nowy personel” stanie twarzą w twarz z problematycznymi sytuacjami, nawiązującymi do realnych sytuacji z ich pracy np. telefoniczną obsługa klienta, realizacją usługi w skróconym czasie, zmieniającymi się oczekiwaniami klienta oraz rozwiązywaniem pojawiąjących się konfliktów w zespole.

Część problemów pojawi się sama, część będzie samoistnie generowana przez zespół „gości”, którzy zazwyczaj nie ułatwiają pracy kolegom, a część będzie specjalnie przygotowana przez trenerów, biorąc pod uwagę analogie do rzeczywistej specyfiki danego klienta. Przykładowo dla firmy, które segmentują klientów i posiadają tzw. dział VIP trenerzy wcielą się w role chimerycznej gwiazdy POP, lub rozrzutnego szejka arabskiego.

Całość szkolenia przeplatana jest tradycyjnymi modułami warsztatowymi, gdzie uczestnicy mogą wraz z trenerem omówić swoje działania, przeanalizować wyniki ankiet satysfakcji klienta, wypracować skuteczne rozwiązania, które można będzie wykorzystać w pracy ze swoimi klientami.

Referencje

PARTNERZY

KONTAKT

Fun Hunters brand of
Develor Polska Sp. z o. o.
Al. KEN 98/12
02-777 Warszawa
(22) 243 29 45
Zuzanna Roszak
Project Manager
Tel: 668 826 775
E-mail: zuzanna.roszak@funhunters.pl