Czy zdarzyło Ci się rozmawiać z przedstawicielem najmłodszego pokolenia, zwanego „pokoleniem Z” i zastanawiać się, jak jest możliwe, żeby równocześnie czytać gazetę, słuchać muzyki, pisać felieton i korespondować na czacie? „Oni” to potrafią. A co różni i co mają wspólnego generacje X i Y zaludniające obecnie biura?

Informacje:

  • Optymalne dla grup: 10-60 osób
  • Forma: indoor/outdoor
  • Czas: 0,5 – 1 dzień

Nauczymy Cię

  • zrozumienia sposobu myślenia różnych pokoleń
  • ich języka – czy wiesz co oznacza CU2, WTH, B5L8R, ttyl, Idk, j4f, B4, Str8? A może jak z innej planety brzmią dla Ciebie Sofixy, Relaxy, czy wyrób czekoladopodobny?)
  • rozpoznawania wartości poszczególnych generacji i tego co ich motywuje
  • dla kogo jest ważny i czym właściwie jest work-life balance
  • zaakceptowania odmienności i lepszego korzystania z różnorodności jaką daje

Obecne pokolenie 40-letnich pracowników należy jeszcze do generacji osób, które wszystkie czynności wykonywały zazwyczaj rozłącznie, generacja tzw. „X-ów” miała inne priorytety, była bardziej przywiązana do danej pracy i pracodawcy, do ścisłych zasad wyznaczonych przez środowisko korporacyjne, a na sukces wytrwale pracowała latami.

Nadchodzi, a właściwie nadeszła już era młodych ludzi, którzy swoje priorytety ustawiają w zgodzie ze swoimi potrzebami, mają pasje i zainteresowania i chcą je pielęgnować. Poranna kawa w drodze do pracy bywa ważniejsza niż pojawienie się punktualnie o 9.00 (8.00 stanowczo odpada) a wyjazd na urlop do przyjaciół do Hiszpanii po miesiącu od rozpoczęcia stażu nie wydaje się „Y-om” niczym dziwnym.

Jak więc skutecznie tworzyć zespół złożony ze zorientowanych na cel X-ów i zorientowanych na rozwój Y-reków?

Niezależnie od tego jaką grupę reprezentujesz chcemy Ci to ułatwić!

W ramach warsztatu proponujemy ciekawe i bardzo różnorodne formy pracy np. prezentacje najlepszej muzyki danego pokolenia, scenki z użyciem pokoleniowego slangu, praca w grupach mieszanych nad wspólnym osiąganiem celu.

Warsztat zaplanowany jest na 3-8 godzin, ale umiejętności i wiedza na nim zdobyte będą procentować przez długie lata.

Referencje

PARTNERZY

KONTAKT

Fun Hunters brand of
Develor Polska Sp. z o. o.
Al. KEN 98/12
02-777 Warszawa
(22) 243 29 45
Zuzanna Roszak
Project Manager
Tel: 668 826 775
E-mail: zuzanna.roszak@funhunters.pl