LARP – z angielskiego – Life Action Role Playing Game, to coś w rodzaju gry komputerowej w klimacie fantasy na żywo. Cała grupa będzie miała okazję przenieść się w czasie, w odległe mroki średniowiecza pełne tajemnic, magii i upadku obyczajów, by tam rywalizować i współpracować ze sobą w tytułowej Grze o Koronę.

Informacje:

  • Optymalne dla grup : 30-100 osób
  • Forma: indoor/outdoor
  • Czas: 4 godziny – 1 dzień

Korzyści dla uczestników:

  • integracja i dobra zabawa bez narzuconych sztywnych ram (np. rotowania pomiędzy kolejnymi zadaniami)
  • intrygująca fabuła w stylu fantasy
  • różnorodne wyzwania i dowolność w decydowaniu co i kiedy wykonamy jako grupa i indywidualnie

Uczestnicy podzieleni na zespoły – bractwa będą mieli do zrealizowania określone cele w wykreowanym przez nas świecie gry. Będą mogli wchodzić w interakcje z innymi grupami, wykonywać samodzielnie różne zadania i misje, zarabiać pieniądze, a przede wszystkim – świetnie się bawić. Naszego LARPa dostosowaliśmy do oczekiwań biznesu – tak aby zaspokajał on oczekiwania zwyczajnych pracowników firm, a nie jedynie garstki zapaleńców RPG.

Gra o Koronę rozgrywa się na terenie wynajętego zamku lub dworku w realiach zbliżonych do średniowiecza, ale z elementami fantasy tak jak w serialu „Gra o Tron”, czy „Wiedźminie” A. Sapkowskiego . Właśnie odbywa się doroczne Święto Patronów, na które tłumnie ściąga okoliczna ludność, w tym nasi uczestnicy. Każde bractwo posiada swojego Patrona, którym jest jeden z trenerów Fun Hunters. Odgrywają oni kluczowe dla gry postacie, często posiadające skrajnie sprzeczne interesy jak np. Księżna Sofia, która jest niezłą gratką dla łowców posagów, czy Arcykapłan jednego z ważniejszych kultów bawiący z wizytą w zamku. Początkowo patroni nie darzą się wielką sympatią i knują przeciwko sobie. Sytuacja ta może się jednak odwrócić jeśli uczestnikom uda się rozwikłać dworską intrygę. Dogadanie się patronów jest jednym z głównych celów gry. Gra dzieje się w czasie rzeczywistym i każdy zespół może robić w niej co zechce – jak to na zamku bywa, albo skupić się na knuciu intryg i realizacji swoich interesów, albo na biesiadowaniu i rozmowach z przybyłymi, albo na średniowiecznych rozrywkach, czyli rozmaitych zadaniach  zespołowych, dzięki którym mogą odkryć nowe elementy układanki. Nad całością czuwa Duch Zamku, czyli mistrz gry oraz trenerzy Fun Hunters odgrywający role Patronów poszczególnych zespołów.

Referencje

PARTNERZY

KONTAKT

Fun Hunters brand of
Develor Polska Sp. z o. o.
Al. KEN 98/12
02-777 Warszawa
+48 22 887 33 30